Kızlar normalde özele gidiyorum ama bugün oksapar iğnem bittiği için yazdırmak için Yakacık kadın doğum hastanesine gittim daha önce de birkaç defa gitmiştim. Gittiğim dr bu sefer beni muayene etmek istedi kayıt yapıyoruz dedi peki dedim. Muayene etti ve tek kelime etmedi baktı baktı baktı tedirgin oldum ve herşey yolunda değil mi dedim evet dedi. Bu arada son adete göre 11+4 teyim. Hemşiresine crl 11+2 dedi onu anladım ama tek kelime etmeden muayeneyi bitirdi. Zaten düzenli kontrollere gittiğin dr var dimi dedi evet dedim o muayene eder dedi dedim sorun yok değil mi Hayır hayır sorun olsa söylerdim dedi. Ama o kadar tedirgin oldum ve sinirlendim ki neden böyle devlet hastanesindeki doktorlar anlam veremiyorum. 🤦🏼♀️