nilo81 canım bende yerleşme kanaması dahi olmadı bide cok hareket ediyordum ayakta uzun süre iş yaparak kalıyordum 8 haftalığım cuma günü doktora gittim kesemin etrafında kan oluşmuş hiç kan gelmedi ama düşük riskim var umarım iğne ve ilaç iyi gelir yani kan gelse heran acile gidilebilir önlem alınır ama içte olması ve ne olduğunu bilememek daha korkutucu geliyor bana