Merhabalar doğum hikayemi önceden yazmıştım doktorum acilmam ilerlememesine ve suyumun bir gün önceden gelmesine rağmen beni bekletmisti ve triple girmişti sezeryanima sözünü dinlemedim diye.. kızlar eve çıktık 3 gün sonrası ilk iki gün bir sıkıntım yoktu sezeryan dikiş yeri sadece sonra uyurken çok fazla terlemisim kurumuş üstümde ondan sonra birden hasta olmaya başladım önce bogazlarim sonra burnum sonra yine boğazımda yanmalar balgam oluşunca öksürük başladı çok nadir ama zorluyor ateşim günde 1 kere 39a kadar çıkıyor göğüslerim yuzunden o dedi doktorum hastalıktan istahim kesildi yemek görmek istemiyorum hatta dün gündüz ona kontrolüm vardı su geçirmez bandimi çıkardı sorun yok dedi ordan çıktık eve geldik benim ateşim çıktı inmek bilmedi inliyorum resmen birde gripte olunca artık daraldim çocuğumu bile emziriyorum sadece tam ilgilenemiyorum bu daha da üzüyor eşim gece en son acile götürdü serum taktılar kan aldılar doktorun yanına geri girdiğimizde en son ne zaman kan tahlili oldun kan enfeksiyonun oldukça yüksek deedi 10 gün önce burda doğum yaptım ozaman aldılar birşey demediler dedim işte bilgi vs verdi ama anlamadım kanda enfeksiyon niye olur nasıl oldu gribim o yüzden mi geçmiyor şimdi süt sağma makinesi aldık emzirmedigim zamanlar sisince sagiyorum içerde kalıp ateş yapmasin diye ama çok yoruldum su 10 günde ya özel diye gittik başımıza gelmeyen kalmadı sanki bugünler hiç gecmicek ne kullansam bitkisel geçmiyor grip kan enfeksiyonu için napicam bilmiyorum şükrediyorum yine ama insan toparlanmak istiyor artık….☹️