AysunAyanKara Çok geçmişler olsun, Allah yardım etmiş size. Ben de 16.haftamdayım, benim de inanılmaz kalp çarpıntım oluyor. 140-150’ye çıkıyor nabzım. O kadar rahatsız ediyor ki bi türlü durmuyor ve içime çok kötü bi sıkıntı geliyor. Yarın kontrolüm var, doktoruma söyleyeceğim ben de bu durumu, endişe ediyorum ben de bi sıkıntı mı var acaba diye.