Bende hikayemi anlatmak istedim 23 yaşındayım 3 yıllık evliyim biraz uzun olacak kusura bakmayın🙏hiç korunmadım hemen bir bebek sahibi olmak istedik ama olmadı düsündüm neden olmuyor acaba bir sorunmu var diye 1 sene dolunca eşimle karar verdik doktora gittik durumumuzu anlattik doktor muane etti malesef siz anne ve baba olamazsınız eşimle şaşırdık bir birimize baktık ağlamamak için kendimi sıktım ama biri dokunsa ağlayacam doktor dedi yumurtalıkların çok az normal yolla asla hamile kalamazsın dedi illa tüp bebek yapılacak 3 4 seneye kalmaz erken menopoza girersin dedi şaşırdım daha 23 yaşındayım 4 defa tüp bebek denedik olmadı çevremdeki insanlar bambaşka hep soruyorlar hep derdim vakti saatı vardır Rabbimin bir bildiği vardır hep kendi kendime teselli ettim hiç kimse teselli etmedi hep ben başkalrını teselli ettim tüp bebekler tutmadığı zaman ağliyorlardı benim yanımda sakın ağlan niye ağliyorsunuz Rabbimin bir bildigi vardır dedim anlayacagınız ben onları teselli ettim hep gülldüm ama içim bambaşka 5.ci tüp bebegimi istanbulda yaptırdım yine olmadı😣ama Allaha şükür şuan normal yolla hamile kaldım Rabbime binlerce şükürler olsun doktorlar imkansız dedi ama şuan normal yolla hamile kaldım binlerce şükürler olsun Rabbim hayırlı bir şekilde kucağıma Almayı nasip etsin🙇