hnmdes DiplomaliEvHanimi Ben Sevil hanım neondayken onun hastasıydım doğumu da kendisi yaptırdı çok çok memnun kaldığım bir doktor oldu👍şimdi araştırma hastanesine geçti diye biliyorum eşi de oradaymış ve ondanda da iyi bahsediyorlar. Ayrıca daha önce araştırmada Mehmet bey ve nur gözde hanıma gitmiştim ikisini de öneririm
DiplomaliEvHanimi Aycicek farknetmez ben inanca gidiyorumda oyle tam ilgilenenmio peşini takip etmio degistirmek istiyorum 😓 Ozelde olabilir ama devlet olursa daha ii 1yil once dewlete gittim ap acik ortusz faln muayene oldm birsuru stajerler 😡😡😡 cekindim acikcadi
Aycicek DiplomaliEvHanimi ben inanç beye gidiyorum memnunum ama devlette Cenk Naykı be Nur gözde hanım iyi diyebilirim
DiplomaliEvHanimi Migrenli_ onu bazilari ii dio bazilari kotu bilemedim 1,5yoldr cok para gitti ozelde dewlet gzl olsa keske bulabilsrm
Aycicek DiplomaliEvHanimi öyleyse Nur gözde hanıma gidin bi çok ilgili naif bir bayan bence pişman olmazsınız
DiplomaliEvHanimi Aycicek İkinci çatlama iğnemi oldum 5 santim kist oluştu kanlı adetim 24 Mart onu bekliyorum yeniden bir gebelik olursa veya kist geçmiş mi diye araştırma yapıyorum gitmek için