Kızlar ben 24 +3 haftalığım. Doktorum Birşey demedi ama 27 haftalıkken doktora muayeneye gideceğim. Bu test nasıl yapılır. İlk önce tahlil yapıp şeker yüksek çıkarsa mı şeker yüklemesi yapıyorlar? Yaptırmaya gerek var mıdır? Tiroit bezlerine falanda bakıyorlar mı? Sizler bu haftada neler yaptırdınız bilgi verir misiniz ve fiyatlarını hatırlıyorsanız öğrenebilir miyim?