Zelihafirat seni çok iyi anlıyorum güzelim ben 18+2 de hissettim ilk balık hareketi gibiydi sonra pıt pıt neyse 19. Haftaya geldik hareket yok sağlık ocağına gittim kalbi atıyor dediler eve döndüm yine hareket yok 20 haftalık oldu elimi sol karnıma az bastırınca hafif hissetmeye başladım ama düz yatış pozisyonunda ancak. Bu gün 22+2 deyim ve düzensiz sanırım biz endişe ettikçe hissedemiyoruz ben onu fark ettim saatlerde elim karnımda yatıyorum tık yok. Ama bazen de bi vuruyor tekmeyi nasıl şeker ❣️ ben bu düzensizliğe alıştım sende alış ve endişelenme. Endişe hic iyi gelmiyor… 24 den sonra düzene girer diyorlar inşallah dedikleri gibi olur