Zelihafirat sanırım detaylıda sadece kola bacağa bakılıyor sanıyorsunuz. Beyninden başlıyor, gözüne dudağına burnuna, tüm içorganlarına, kalp kapakçıklarına, kalp damarlarına, karaciğerine, böbreğine,üriner sistemine, göğüs kafesine,hareketlerine, anatomiye uygun olup olmadığına.daha aklıma gelmeyen bir sürü şey ve yaklaşık 1 saate yakın inceleniyor bebeğiniz. Varsa bir problem,gerek anne karnında müdahale,gerek doğduğu zaman müdahale ediliyor. İşimizi hep Allah’a bırakmayalım bence, öyle olsa dünya da hiç bir şekilde problemli bebek olmazdı çünkü allah her bebeği korurdu dediğiniz gibi düşünecek olursak . Tıp, ilim,bilim bunların da önemini unutmamak gerek. Allah hepimize kullanmamaz için akıl beyin vermiş.Tabi kendi bebeğiniz kendi kararınız. Ben şuan 31. Haftamdayım ve kontrollerim sıklaştı bebeğim için gitmek zorundayım, çünkü sıvısı mı azaldı,çatım mı açıldı, bir sorun oldu mu olmadı mı bunları evde oturarak bilemem. Gerekli önlemleri alıp bebeğim için gitmem gerek