Zelihafirat bende rutin muayenemi erteledim, ertelenir bu normal ama detaylı usg öyle değil doktorunuzun bakması içinizi rahatlatır anlıyorum fakat detaylıda doktor değil farklı bir alan bakıyor, doktorun göremediğini görebiliyor, allah korusun bir problem var ise anne karnında yada doğumdan sonra tedavisine hazırlıklı olunuyor. E şimdi düşününce bir imkan var ise değerlendirmek lazım, olası bir durumda habersiz olmaktansa tedbirli olmak, bebeklerimiz için en iyisi, tabiki tercih meselesi 🤷🏻♀️