Tb81 https://imgyukle.com/i/JSX66H kızlar adetime 3 gün kala böyle çıktı ilk 1 dk İçinde çıktı 2. Çizgi. anneme gösterdim yok dedi ikisi aynı renk olması lazım
Besengil Tb81 benim de adetime 3 4 gün vardı aynen böyleydi, 🥰🥰 adetiniz geçsin kan testi yapın var 🥰 hayırlı olsun
Kaderm Tb81 benimde böyle çıkmıştı kan tahlili yaptırdım hamile olduğumı öğrendim adetime 1 hafta vardı aynı senin gibi çıktı
Tb81 Bende sabah verdim dayanamadım ama annem ısrarla yok diyince sizlere bir sorayım dedim böyle çıkan var mı diye ☺️☺️ Teşekkür ederim kızlar
Sevdiss_17 Tb81 bundan daha silik cikto benimki hamikeyim suan hayirli olsum buyukler ayni iki renk bekliyor😊
Anne18 Tb81 Kız kız hamıle sın ay cok sevondkm yaaaaaaa coook mutluyum bu aldıgım 2. Hamılelık haberı Bi ben kaldım forumda yaaa 😁😁😁😁😁☹️☹️☹️☹️☹️ Hayırlı olsun kuzummmmm
Tb81 Anne18 üzülme canım ben dua ettim sana bi de bi arkadaşa daha burda benim içime doğuyor seninde en kısa zamanda olacak Allah’ın izni ile
Bebegim2019 1 gün kala bende test yaptığım da böyleydi doktor kan a bakıp yeni gebelik var demesine rağmen yapmıştım 😂😂😂
Tuqceee33 Tb81 inşallah canım hep dua ediyorum sadece kendime değil tüm isteyenlere❤️ Rabbim dualarımızı kabul eder inşallah🌸 sende dua et hamişlerin duası kabul olurmuş😍
yagmur91 Benimde böyleydi bu çizgiden bile azdı. Kan verdim. 15.8 betaydı. 10 günlüktü tahmini. Hala regli olmama 1 gün var ☺️ Umarım gebesindir. Sağlıklı bebeklerimiz olsun. 🙏🙏🙏