Günaydın 🙏
Ya benim çatlatma iğnesinin 2.ayi 10.gun bhcg 2.07 çıkmıştı. İci kanlı kiste dönüşmüş 5cm dedi ilkkez yaşadım biraz tedirginim kaç gündür. Bugn 12.gun sol kasıkda ağrılarım oluyor adetim 24 mart acaba adetle kesim gidermi yada çok gecikme olurmu içerde kalmaz uzun süre demi bilgisi olan yaşamış olan fikir verebilirmi🙏