Merhaba güzel anneler ve anne adayları doğumu tetiklemek için ne yapmamı öneririsiniz bebek doğum kanalında ama ben de açılma yok açılma olması için ne yapabilirim bilen varsa söylesin ne sancim var ne de suyum kaldi 39+ 6 haftalık hamileyim bebeğim nts de hareketsiz olduğu için dr yatış yapabilirim dedi suni verecek ama kendiliğinden nasıl açılma olur