yelif_3698 Selamın aleykum kızlar oğlusum 40+1oldu hastaneye yatışım oldu suni sanci verilmeye başlandı. Inşallah sağ salim kucağıma alırım.Dualarinizda benide unutmayın tavsiyelerinize açığım
Bernaszn yelif_3698 bir avazda kurtulun inşallah bende suni sancı alıcam süreç nasıl ilerliyor acaba dayanılmıcak derecede bir sancımı
Bernaszn yelif_3698 Allah yardımcın olsun canım bir avazda kucağına al inşallah ara sıra bizi bilgilendir 🤲
Serap0733 yelif_3698 canm hayrlısıyla doğur inş yarın ben de 40+1oluyorm alttan fitille doğumum başlatılcak
Bernaszn yelif_3698 hastanelerde refakatçi yasağı falan vardı yanınıza birilerini aldılar mı peki tek kişimisiniz