Annişler merhaba havalar cok soguk evden cıkmayın zaten hiç cıkılcak zamanda degl heleki bizler icin miss gibi kahvelerimizi yapıp yatalım😅 işin şakası kızlar dün geceden berri kuyruk sokumum agrıyo ve hiç durmadan şimdide öyle ve 33 haftalıyız ciddi bişey mi acaba doktora gidemiyorum korkudan cıkmayın vs diyolar iletişim desen o yok bizde cünkü doktormz baya yogun