Merhaba kızlar
Benim gebelik zehirlenmesi tansiyon yüksekliği durumum vardı. 1 2 gün ilaç kullanmama rağmen bi akşam mide bulantısı ve yıne tansiyon şikayeti ile hastaneye gittim. Doktorlar hemen yatırıp tansiyon ölçtü 16 idi. Doğum yapman lazım ama burda yapamazsın çok riskli araştırma hastanesine gitmem gerektiğini söyledi. Bende kendi doktorumu aradım hemen gittim acil sezeryana alınacaktım bebek eşten ayrılabilir dedi.13.03.2020 Gece 1.28 de sezeryan ile doğum yaptım. Malesef bebeğim yoğun bakımda hala solunum sıkıntısı var rica ederim dualarınızda bize de yer verin virüs nedeniyle göstermiyorlar çok zor çok özledim daha kucagıma bile alamadım. Kollarım boş karnımda yara izleriyle eve tek dönmek zorunda kalmak çok zor..rabbim şifa versin inşallah bütün yavrucuklara