Kızlar merhaba dünden beri karnım içi acıyor mu desem ağrı mı desem bi türlü tarif edemiyorum ama kötü yatarken sağa sola dönerken esnerken bile acıyor poliklinikler kapandı acaba acile gitmeli miyim normal mi birde bebek hareketi azaldı normalden farklı iş yapmıştım dün evde ondan kaynaklı olur mu veya daha tehlikeli durum ?