Kızlar son 1 haftadır filan kendimi iyi hissetmiyorum sanki. Kalkarken otururken kasıklarım ağrıyor afedersiniz küçük tuvalet yaparken özellikle baskı yapıyor kasıklarıma gibi hissediyorum. Bugün de karnım aşağı da gibi geldi. 22 haftadayım bu haftalar da çok yukar da olur mu onu da bilmiyorum ama kafam çok karışık. Daha önce böyle hisseden oldu mu