Snszasla minikmucizem1_ inşallah canım benim bende yarın gidecektim kan vermeye ama bu virüsten dolayı gitsem mi gitmesem mi bilemiyorum 🤦♀️Ama takip de etmemiz lazım ne yapmalıyım bilemedim 😷
Nuriay minikmucizem1_ canim Tebrik ederim benim icinde dua edermisin ovulasyon testi yapiyorum Rabbim isteyen herkese nasip etsin
minikmucizem1_ Snszasla bilmiyorum ki canım ben bu gidişle gidemeyecem hastaneye falan ne halt yapacam bilmiyorum
Snszasla minikmucizem1_ valla gittikçe artıyor hastahaneye gidemem de sağlık ocağına giderim diyordum valla ne olacak bu halimiz yinede mecbur gideceğim galiba sonra da belki salı günü filan veririm
minikmucizem1_ Snszasla bende hastaneye değilde sağlık ocağına gideririm ora daha iyidir hastaneden sen kese kalp atışını gördün mü cnm
Snszasla minikmucizem1_ yok canım daha göremedim ama değerlerim bu şekilde artarsa haftaya görmeyi umut ediyorum doktorum 1500 ler de gözükür dedi haftaya perşembe cuma görünür diye umuyorum o yüzden mecbur kan vermem lazım yükseldi mi diye
minikmucizem1_ cnntylmz bende tam 5 canım sen yumurtlamani takip ettin mi ben geç yumurtladım onun için değerim seninkinden düşük
cnntylmz minikmucizem1_ yok canim ben takip etmedim 3 ay catlatma ignesi falan vuruldum olmadi ara vermistim nasip etti Rabbim. Bu arada degerine takilma 2 kat artiyosa sıkınti yok demisti doktorum o zamanla artar merak etme icini rahat tut.
zeyzey95 minikmucizem1_ benimde 5+2 canım bende geç döllenme oldum ama adetim iki gün geçtiğinde 423 dü değerim 2 gün önce keseyi gördüm bhcg kişiye göre değişiyor senin 4 gün sonra 84 benim iki gün sonra 423 önemli olan düzgün artması işte
minikmucizem1_ cnntylmz canım bende bundan 3 ay önce 2. Aşılamami yaptırdım tutmadı tam herşey bitti artık uğraşmayacam Kende haline bırakacam dediğim zaman hamile kaldım çok şükür aynen değere takilmayacam ıns hayırlısı olur ☺🤭
cnntylmz minikmucizem1_ insallah canim bende 1 kere bos gebelik gecirdim 2 yil once korkum var tekrarliycak die ama Rabbime biraktim
Mahbuss minikmucizem1_ canim geç yumurtlamadan dolayı değerin düşük ama değerin artışı çok iyi hiç stres yapma. Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah ♥️ bizlerede dua et