Askgebesi Merhaba kızlar, rüyasında bebeğinin cinsiyetini görüp tutan var mi? Bende garip olan rüyam da hep oğlum diyorum oğlan gibi seviyorum ama sonra bakıyorum ki kız cikiyo😂 Sizce ne olabilir neden rüyamda herkes gibi tek cinsiyet göremiyorum 😏
sukranaslier Askgebesi ben rüyamda kız gördüm kız oldu 8. Aydayım hiç kız gibi hissetmedim erkek gibi büyüdü tatlı yedim hep karnım sivri büyüdü hiç bir yere dağılmadan :)
Askgebesi sukranaslier ye tatlıyı doğur atlıyı da tutmadı demek ki 😊 sanırım her kadın farklı oluyo sağlıkla kucağınıza alın 🌼
Askgebesi sukranaslier siz yine kız görmüşsünüz kız olmuş maşallah ben neden rüyada ikisini bir görüyorum 😅 oğlan görüyorum sonra farkediyorum ki bebeğim kızmış
sukranaslier Askgebesi çok takma birde insanlar çok yorum yapıyor ya o dönemler biraZ algılarımız çok açık oluyor ne konuşursak rüyamızda görüyoruz ondan olabilir
Seymasezer Askgebesi mesela ben hep altın görüyodum rüyamda altın bileziğim oluyodu felan. Anlamı erkek bebek demekmiş googlede öyle yazıyor :) bende rüyamda bi kız bi erkek görüyorum ama cinsiyeti erkek oldu :)
Askgebesi Seymasezer Ay demek ki rüyalarında doğru tarafları olabiliyor😊 İnşallah büyüyünce de altın gibi kalbi olur bebeğinizin 😊🌼
Aylaninannesi Askgebesi erkek gördüm defalarca kızım olacak 🤣 ben erkek istiyordum bekarken de o sebeple bence bilinçaltı 😁
Zeyneptoprak Askgebesi ben görmüştüm oğlumda şimdiki gebeliğimde görmedim doktor kız diyo ama bugün ayrıntılıda kesinleşcek inşallah 😅
betul-123 Askgebesi ben rüyamda hep erkek bebek görüyordum bebeği emzirdiğimi bile görmüştüm ama bebeğim kız doktor 13 haftayken %100 kız dedi pazartesi yine gidicem bakalım değiştimi 🤗🤷♀️
Gozde_32 Askgebesi çok ilginc bu sabah ayni rüyayı gördüm kizim olacak 40+3 um rüyamda sabaha karsi kizim oluyor giyinmiş bebek kucağımda surekli gülümsüyordu acaba anlami ne ?
Askgebesi Gozde_32 bence güzel bi anli vardır 😊 eeee tabi sizin doğum da yaklaşmış ister istemez bilinç altında hep bebek var o yüzdendir. Hayırlı doğumlar 🌼🌼