Kızlar 4 gün önce gebe olduğumu öğrendim 15.8 ile 2 gün sonrasında 51,99 oldu değerim. Doktor güzel artmış dedi. Dün kahverengi akıntım oldu. Bozuk para boyutunda. Doktora gittim gece korkup progestan verdi. Düşük önlemek için. Belkide normaldir dedi. WC dışında kalkma dedi. Gece ağız yolu ile kullandım. Ya haptan yada kendiliğinden geçti. Hiç bir damla akıntı yok. Sabah 2. yuttum. Bu kadar hızlı fayda eder mi? Birde çok azda olsa yemek yapmak için kalksam bir zararı olur mu? Oturarak yemek yapsam.