Merhaba hanımlar
biz şuan 9+5 iz ve 2-3 gündür müzdarip olduğum bir durum hakkında bilgi almak istiyorum. Haftaya doktor randevum var ancak doktora gitmeden evvel sizler de aynı şeyi yaşıyor musunuz merak ettim.
nasıl ifade edebileceğimi bilmiyorum ancak özellikle geceleri uyku halinde yan dönerken nefesim kesilerek uyanıyorum sebebi ise midemdeki acı mı desem ağrı mı desem bıçak gibi saplanıyor adeta, mideme dokununca acıyor. Hamilelikten yıllar evvel reflü başlangıcı görülmüştü ve asitli baharatlı tüketimim azalmıştı keza hamilelikte de öğrendiğimden beri tüketmiyorum. Sizde de oluyor mu bu şekil ağrılar?