Nehir08 Fadime56 evet canım çok memnunum çünkü benim nerdeyse gitmediğim doktor kalmadı tedavi sürecinde en son Erçin beyde memnun kaldım
Nehir08 cnslb yok canım hamile kaldıktan sonra bakmadı henüz ama tedavi sürecinde hep alttan Muayne oldum