58_edaygmr_58 https://imgyukle.com/i/JSHLsP Merhabalar. 30 haftalık olduk bizz ve son 70 gün kızımı bekliyorum Hamileliğim ilk başında Burdakş yazıları okurdum bende 30 35 hafta olur muyum diyordum zaman geçmez sanıyordum ama bir baktım bende geldim 30. Haftaya Artık daha hızlı yoruluyorum gece yatamıyorum her yerin ağrıyor iyice ağırlaştım sizde durumlar nasıl🌸🌸 Hepimiz sağlıkla alalım inşallah bebişlerimizi kucağımıza 🌸
Dilararas Bence en zor 29-30-31.hafta heralde en çok büyüdüğü hafta olduğu için sanırım bende çok kötüydüm ama bu hafta iyiyim sende inşallah gelecek hafta atlatırsın canım 33+4 oldum bende 🙂
58_edaygmr_58 Dilararas ne güzel canım daha iyi ol inşallah 🥰🌸 İnşallah bakalım geçmesini bekliyorum 🥰