PasaninAnnesi Kızlar 12+3 günlük hamişim gögüs uclarimda kaşınma oldu gece de kaşınınca kaşımışım uyurken sabah acıdı baktım uclarında böyle top top gibi et parcali oluyo onlardan biri kanamis kabuk olmus sağ göğsümde südyenim falan değse cok acıyo nasıl gecer 😢
Elfbykl PasaninAnnesi hindistan cevizi yağı önerdiler bana hem göğüs ucu yarası için hemde çatlak için ben kullanmaya başladım
Bgmbgm PasaninAnnesi garmastan pomat çok iyi diolar kullananlar bnm 33 haftalık bende alicam doğum çantama koyucam
Nime07 PasaninAnnesi sutyen değdikce acıyorsa göğüs kalkanı da alabilirsin hava aldırır daha cabuk iyileşir