Tucenur 3
Bugün 2. Doz için aradılar beni eşimin görevden gelmesini bekliyorum yanında 1 kişi ile gel dediler başka ne olacak bilmiyorum birde aksamdan beri boğaz ağrım var anlatamam hava bir sıcak bir soğuk olunca bademcikler şişti 😔
İlk dozda çok hafif bir agri olmustu başka problem yasamadim