Merhaba hanımlar,
24 haftalık hamileyim yaklaşık 2 haftadır kasılma ve vajina kısmında ağrılarım oluyor özellikle gece yatarken saga sola dönerken veya bir yerde oturup kalkınca ağrım oluyor Dr bana magnezyum ilacı verdi birde hafif derecede idrar yolu enfeksiyonu var diyip tek kullanımlık antibiyotik verdi kasılmaların geçti ama vajina kısmında dün akşamdan beri ağrım var
Enfeksiyon olduğunu düşünmüyorum çünkü wc giderken yanma yada batma hissi yok dün evde temizlik yaptım biraz yoruldum acaba bundan kaynaklı olabilirmi
Başına böyle bişey gelen varsa yardımcı olabilir mi
Dün kontrol gittiğimde Dr herşey normal ağrıların olabilir demişti ama içimde yinede bir şüphe kaldi