Bsr_34 ben de yaptırmadım çünkü ikiz bebek bekliyorum ve doktorumun dediğine göre testlerde çoğul gebeliklerde sonuç yanlış çıkıyormuş sadece ultrasonda burun kemiklerine ve ense kalınlıklarına baktı. Zararlı testler olduğunu sanmıyorum ama, tek gebelik olsaydı yaptırırdım. Öğrenmekten zarar gelmez.