Mercimek-tanesi Mavil bende yaptirdim 50 tl Ama bagli oldugun saglik ocagina gidip yapiyolarmi bir sor bence orda yaptirip belgeyi doktora gosterebilirsin. Doktorum bana saglik ocaginda yapıyorlar demisti
Mercimek-tanesi meleklerimm2 anlamiyorum ya cok para degilmi icim acidi veririken .Allah yardimcimiz olsun
meleklerimm2 Mercimek-tanesi aynen şimdi herşey para olmuş nst bile parayla son zamanlarda ne yapcaz bilmiyorum ucuzsa sorun değilde pahalıysa 2 haftada bir o para nasıl verilmek allah gerçekten yardımcımız olsun
Mercimek-tanesi meleklerimm2 o zaten sacmalik boz zaten muayne icin ucret ödüyoruz nts parasi nedir ya nerden ne alcaklarini şaşırdılar
Mavil Ya ben idrar tahlili yaptırdım enfeksiyon var ve yüksek derece yani lökasit 20-25 o yüzden bi araştırıp gitmek istedim