Eminapasali yaş akciğerle doğmuş bebeğin canım öyle der yani doktorlar. Zaten sıvının içerisinde bebeğin anne karnında ama bebek doğarken ilk nefeste o sıvıyı atar ağlamakla falan ama bazı bebekler atamaz özellikle sezeryanla doğanlarda daha çok olur. Normal doğumda doğum kanalından geçerken sıkıştığı için süzülür o akciğerlerde ki sıvı ama sezeryanda tamamen bebek atmak için uğraşır sizin bebişte biraz atamamış ama endişelenme inşallah en kısa süre de toparlar bol bol dua et ve moralini yüksek tut ki sütün etkilenmesin