Ebaki eğer gitmek istiyosan en iyisi imperial tavsiye ederim bastan beri gidiyorum 31+4 deyim :) kırhan beye gidiyorum memnunum
devlete gitsem korkudan doguramaZdım ayrıntılı için gittik adamlar suratımıza bakmıyor eşin ultrason da bile bebegni goremıyor kötü bişe