Minik95 eskiler bi adet bitiminde bi de adete yakın gebe kalınır diyo ama artok doktorlar 2hafta sonrasını öneriyorlar, bence önemli olan kendim de uyguladığım o psikolojiden uzaklaşıp rahat olmak, görev bilinciyle değil de isteyerek beraber olmak, nasipte varsa olacaktır zaten