14+5, 14+1 haftalık tek yumurta ikizlerine hamileyim şuan, mide bulantısı ve şişkinlik problemi yaşıyorum sadece, kendi kendime pek çok gebeden daha iyi bir durumda olduğumu hatırlatıyorum sık sık, şuan tek sıkıntım oğullarıma ne isim koyacağımız diyebilirim 😄 Miraç ve Berat güzel gibi geliyor