Fdm4 Kızlar bi bakar mısınız bazen aniden rahime bi sancı giriyor ve bazen bebek hareket ettiğinde canım yanıyor acaba sancı mı ilk gebeliğim bilgisi olan yardımcı olabilir mi lütfen 🙏🏻
zelis63 kubra6495 canm son haftalar ve artk hazırlık yapıyor uzanınca gecen sancıysa yalancıdır ki adet ağrısı gibi oluyomus belden kasıga inen
kubra6495 zelis63 uzanırken başladı bian da adet ağrısıda bacak ve kasıklarımda oluyo dün gece belimde de olmuştu bi kere
zelis63 kubra6495 canm düzenli girmeside lazm bendede şuanda sancı var ama düzenli mi değil mi bilmiyorm yatamadm vurup çıkıyor 10 dk bir gelirse bekleme git
zmrtcskn zelis63 canım nasıl vuruyo benimki sol taraftan giriyo bıçak saplanır gibi nefesimi kesiyor 1 dakika sürüyo karından kasığıma vuruyo yürüyemiyorum çıkana kadar kalıyorum öyle bugun 4-5 kez oldu
Fdm4 zelis63 zmrtcskn Mekamu kubra6495 Allah razı olsun hepinizden erken Doğum riski varla yok gibi heran çıkıp gelecek korkusu var içimde
zelis63 zmrtcskn kaç haftalıksın canm o bendede çok oluyor ama gercek sancılar sık sık oluyor ve düzene giriyor zamanla bende şuanda çekiyorum😓 ama hala düzenli değil daha uyuyamadm 😥