Ezgi05 Miniminikuss bende kalabalık olacağını düşünmüyorum açıkçası hiç bir yere oturmadan dokunmadan hemen muayene olur çıkarım
Ezgi05 Cansu_eraslan doğum bu binbir türlü hali var bebeğin boynuna kordon dolanabilir bebek yanlış pozisyon da gelmeye çalışabilir plesanta parçalanabilir ya da bebeğim herhangi bir sıkıntıyla doğabilir ayy asla riske atamam
Leydiydi 30+4gunluk gebeyim ozel hastanye gidiyorum 30 unda randevum var 32+1 iznime cikicam bunun icin calisamaz raporu almam gerek bende gitmekten korkuyorum naoicam bilemedim
Ezgi05 Leydiydi özel hastaneler korona tedavisi için kullanılmaya başlanacak deniliyor geç olmadan gidip doktorunuzla konuşun bence
Sinemin Ezgi05 orayı bende sevmemiştim ama sudan çok memnunum ben her devlet kontrolünden sonra orayı gidip sonuçlarımı falan gösteriyorum eşimde bebeği görmüş oluyor ultrasonları da yeni eski değil