Ezgi05 bende geçen hafta gittim virüs olayları ilk ortaya çıktığında yayılmadan gideyim dedim. Şansıma doktorum yoktu başka bir hastaneye gittim oradaki doktor çok moralimi bozdu çok az kilo almış en alt sınırdaymış boyu hiç uzamamış vs. Normalde 2 haftada bir gidiyordum her hafta gitmelisin dedi. İçime kurt düştü bir kere nasıl gitmeden dururum ki ? 34 haftalık oldum bugün yada yarın kendi doktoruma gidip gözükmeden rahatlayamayacağım, inşallah ultrason farkından değerler öyle çıkmıştır diye diye zor geçirdim bu haftayı zaten🤦🏻♀️