Kbra7777 30.haftama girdim normal doğum istiyorum ve bende çok korkuyorum ama bu korkuyu bir şekilde aşmamız lazım sonunda dünyaya bir melek getiriyoruz bunu düşününce rahatlıyorum sanciyida bir şekilde karşılaşmamız lazım ilk hamileliğim ne ile karşılaşacagimi da bilmiyorum inşallah herşey yolunda gider ve kavuşuruz meleklerimize☺️