Kızlar 36+5 haftamdayım bugün kontrol vardi (istemeyerek de olsa gıttım maalesef şu virüs ten dolayı )ölçümler yapıldı zaten bebeğim hep önde gidiyordu bunu problem etmıyorduk doktorum ve ben. Suyun artmış dedi bugün bana normal seviyeden yüksekmiş şeker yükleme testi sonucu gayet guzel çıkmıştı. Acil perıtonolojıye gönderdi orda da evet şu fazla denildi.sonuc olarak 3 gün aralı açlık tokluk şeker takıbı ne başladı doktorum. Hem zaten hastanelere gıtmek zulm gibi gelıyor artık hemde zorunlu olmak çok canımı skıyor. Benim gibi su fazlalıgı olan var mı ;( lütfen