Son actigim postu hatırlayan vardır,17 sinde yatısim verildi 41 haftalik olduğum için hastaneye gittim suni sancı verildi,normalde aciya dirayetli biriyim ama sancı bi yandan bide sürekli alttan muayene bitirdi beni 24 saatte 1 cm açılmam olmus sadece dayanamadim ağrıya imza attim çıktım eve gitmemin sakıncalı olduğunu söylediler ama o an acıyla hicbirsey düşünmedim çıktım,eve geldim suan agrim yok sadece arada bir kramp gibi giriyor evde acilmamin olmasi icin neler yapmam lazım cok psikolojim bozuldu hastane yüzünden gormek istemiyorum isteğe bağlı sezeryan yapmıyorlar normal doğumdan korkuyorum ozelde sezeryan için maddi durumum el verişli degil akil verin ne yapmalıyım?