Ofiste tek başımayım ama sabah sogugu aksam serini toplu tasima derken hic de kolay olmuyor cok gergin ve stresliyim son günlerde. Öksüruk ve nefes darligi icin doktora gittim ilac kullaniyorum su an ama kimsenin ne bizi ne de virüsü ciddiye aldigi var
Siz de durumlar nasil isverenime soyledigim halde calismaya devam ediyorum mecbur izinlisin demedigi surece git gel.