Hanımlar Pendik kaynarcada oturuyorum yüzyıl hastanesine gidiyorum detaylı ultrasona nereye gitmeliyim memnun kaldığınız uygun biryer varmı. Bide şuan 18+2yim en son kaçıncı haftada gidilir malum virüsten dolayı en son haftaya kadar beklemeyi düşünüyorum. Bide cihan tıp merkezi var kaynarcada fiyatını bilen memnun olan varmı 🤗🤗🤗