Bende 4gündür raporluyum . Burnumun kenarları kabuk kabuk oldu valla silmekten. ilaç vermiyorlar zaten serum verdiler ilk gittiğim gün kırgınlığıma ve ateşime iyi geldi . Parol içebilirsin dedi ama yazmadı 🙄ıhlamur 3 fincandan fazlası olmayacak , bol meyve ılık Su bol bol su 🙋🏻♀️😊