Vega akışına bırakın süreci yönetmeye çalısırsınız yoksa.sonrasında da stres vs gibi nedenler olabilir. Çünkü herkes te aynı durumlar gözlemlenmez herkesin bünyesi yapısı ameliyatı anesteziyi kaldırma hissetme,ağrı eşiği farklı nasıl hepimizin boyu kilosu değerleri genetiği farklı ise bu da öyle bi durum. Doğum olacak iki hali var ya normal ya sezeryan ikisinin de birbirine göre farklı avantajları var biri birinden üstün rahat ya da kötü değil. O yüzden beni ne bekliyor vs bileyim gibi durumlara takılmayın anı yaşayın bakın. Heyecan şı bekleyiş olsun . Herkeste farklı ilerler durum.sadeece genel anestezi aksi durum olmadıkça zorunlu olmadıkça yapılmıyor çünkü bebeğe de anestezi geviyor uyumasına ve sarılık olmasına sebebiyet verebiliyor uyandırılamakta sıkıntı olduğundan beslenmesi emmesi sıkıntı oluyor. Spinal sezeryan da biliyorsun belden asagı uyuşukluk hissi ve sıfır agrı acı . İlk 10 dakika içinde bebeğinizin sesini duyup,görüyorsunuz ardından bebek gerekli tetkikler vs sonrası odanıza gidiyor siz ameliyathanede geriye kalan 20-30 dakika içinde sizin dikişler yapılıyor arkasından odanıza bebeğinizin yanına geçiyorsunuz. Öneri olarak çantanıza bitter çikolata ve bol kahve koyun kupanız ile ameliyat sonrası anesteziden dolayı oluşabilecek bas agrınızı minumum seviyede hissetmek için . Sağlıklı doğumlar diliyorum 🙏🌷