Yesmckmk Arkadaşlar bu 16. Haftada yapılan dörtlü tarama nedir? İkiliyi yaptırmıştım temiz geldi. Şuan 15 haftalığım. 16. Haftada dörtlü tarama yaparız dedi doktor ama niçin yapılıyor bu şart mı yani?
Seymabebgm Yesmckmk 2 li tarama yaptirdim temiz cikinca digerlerini gerek duymadi doktor ama ayni sey icin yapiliyor sanirim detayli yaptirdim bir de
Yesmckmk arslanmerve57 anladım teşekkür ederim ikiliyi yaptırmıştım temiz geldi bunu yaptırmama gerek yok o zaman
Ahsenn031013 Yesmckmk bende arkadaşlara katılıyorum ikiliyi yaptırdıktan snra banada risk olmadığı için 3 4lü testler yapılmadı detaylıyı bekliyorum
September5 Yesmckmk merhaba benim doktorum gerek yok kafa karisikligina neden olmasın güvenirliği düşük dedi ikili test en güvenilir olanı içlerinde dedi
Yesmckmk September5 aynen bende senin dediğin gibi duydum özele gidiyorum ve bunun için de ayrı para ödemeyim
September5 Yesmckmk doktorum defalarca tekrar etti emin olablrsnz hiç kafanı karistirma dedi hatta ben yapalım dedm
Yesmckmk September5 ben ikili tarama bile istemiyordum aslında ama yine de doğruluk payı en yüksek olduğu için onu yaptırdım. Ama bunda hem doğruluk az hemde aynı şeye bakıyormuş o yüzden yaptırmayayım bi yakınım da bana diyor yok kan uyuşmazlığına bakılıyor diye şaşırdım valla
Yesmckmk Seymabebgm bencede bende yaptırmıcam emin oldum burda da iyice hiç aklımı karıştırmaya gerek yok bu testle. 20-22 arası bende detaylı yaptırıyım diye düşünüyorum
Seymabebgm Yesmckmk 2 li tarama ve detayli yaptirdinmi tamam digerleri ile kafani karistirma detaylinin cok onemli oldugunu duydum
Yesmckmk Seymabebgm bende öyle duydum bebeğin iç organları tırnağına kadar bakıldığını söylemişlerdi cok teşekkür ederim 🌹🥰