Bir doktorun “aşırı stresin hamilelikte bebeklerin kalp atışını olumsuz bir şekilde etkilediğini gözümle gördüm” dediğini duymuştum. Önce stres yapmaktan vazgeç. Karnının yeterince tok olduğundan ve dinlenmiş olduğundan emin ol. Sonra varsa çikolata ye. Sonra sırt üstü soluna sağına bebeğinin hareketlerini hissedene kadar dönerek yat. Onlarda yoruluyor bazen. Karnına biraz dokun bekle, biraz dokunmadan bekle ve hareketlerini say. Mesela benim bebeğim bazen çok az kımıldamıyor ama ertesi gün çok canımı yakıyor. Yani onlarda uyuyor uyanıyor yoruluyor. O yüzden koruma minik bebeğinin güzel annesi. İnanki stres yapman onun için iyi bişey olmaz 😊 kendine de dikkat et kimseye sinirlenip yavrunun aklından çıkarma