Safiye12 Kızlar benim Ayrıntılı Ultrasonumda Doktorum Bebeğin Sağ böbreğinde genişleme olduğunu 4.7mm olup üst sınıra yakın olduğunu söyledi başına böyle birşey gelen var mı
Aise_35 Safiye12 Canım bana da aynısını söyledi doktor çok küçük bi ihtimal böbreklerde genişlik var ama bu genel olarak erkek bebeklerinde var dedi . Senin bebeğinin cinsiyeti erkek mi ?
htcirfnylmz Evet benimki de öyle. Doktor takip eder dedi 7 ye ulaşırsa tekrar perinatolojiye yollar dedi. Genelde erkek çocuklarda oluyormuş. Ama doğduktan sonra ilk idrarını yapınca geçiyormuş. Yine de doğduktan sonra ultrason istedi bebek için.
Aise_35 Mery_ hayır öyle bir durum yok ne yapabilir ki anne karnında eğer ileri derece var ise zaten doğum sonrası müdahele yapılır ama çok şükür doktorum geçer dedi erkek bebeklerinde olur dedi 2 kadın doğum doktoruna gösterdim 2’si de aynı şeyi söyledi