Selam güzel anneler ve anne adayları çok şükür evladımı kucağımda gormekte nasip oldu 🥰 ben daha önce 2 kez 17 haftalık 1 kez 5 hafta 1 kezde boş gebelik geçirmiş birisi olarak kısaca tecrubelerimi paylaşmak isterim öncelikle düşük yapmış yada cocuk sahıbı olmak istıyorsanız sakın ümitsizlığe kapılmayın olmaması için yada tekrar hamıle kalmamanız için hiç bir sebep yok herşey mümkün artık💪kimimiz hemen kimimiz aylar sonra hamıle kalabılırız cok normal😇 doğuma gelıcek olursak zaten servıkal yetmezliğim vardı 12. Haftada dikiş atıldı sürekli istırahat halinde annemde geçirdim erken doğum riskim hep vardı o yüzden 27. Haftada birde 31. Haftada ciğer geliştirici yapılmıştı iyiki yapılmış inanın cok faydasını gorduk. Bu arada rahim uzunlugum 15 mm altındaydı hunıleşme olmuştu 35.haftaya girdiğimde sancılarım cıktı nstde 80 ile 100 arası nidilat verdi birazcık hafıfledi eve geçtik ertesi gün artık dayanılmaz sancılarım olmaya başladı ha geçti geçicek derken sıklaştı dikişlerimin patlamasından korktum hastaneye gectık ama ben hala ilaçla geçeceğini düşünuyordum nst de doğum sancılarım çıktı dr muayne ederken suyum geldi haftasıda kücük oldugu için acil sezeryana alındım daha önce hiç aklımdan geçmiyordu hep normal dıye dusunuyordum zaten rahim zor taşıyordu bebeği hiç araştırma bile yapmamıştım sezaryen hakkında. İçimde bi yandan korku bi yandan sevınç vardı korku ya birsey olursa ya hemen yanıma gelemezse neyle nasıl karşılaşıcagımı bılmemek beni endişelendirmişti genel anestezi ile yapıldı amelıyattan cıktığımda Saat 02.00 ydi karnım acıyor dıye ağlıyordum malesef bu acı bende hemen geçmedi zorladı beni 😕bu sırada cok şükür evladım sağ sağlım benden önce odaya gelmişti bile 2850 gr ve 50 cm boyu vardı sütüm azda olsa vardı tabiki bir iki gün yeterli gelmedi mama ile takviye yaptık..cennet kokulum kucağımdaydı gerisinin hiç bir önemi yoktu benim için gerçekten misler gibi kokuyordu🥰sezaryandan sonra mutlaka saat başı 15 dk yuruyuş yapın ben 1 2 kere yurumek yeterli gelir sanıyordum sonra cok siddetli gaz sancısı çektim 😕rabbim sizleride bir avazda kurtarsın sağlıkla evladlarınızı kucagınızda gormek nasıp olsun 🥰 biz artık happy kids’li olduk Allaha emanet olun 👋