Çantamızı hazırladım ama kafamda sorular bebek doğunca tam olarak ne giymesi daha rahat ben 2 tane 10’lu hastane çıkışı ve ayrıca iki uzun kol zıbın koydum bebek için. Tulum vermeyi düşünüyorum hemşireye zıbınla giydirir, alt üst takım sonra giydiririm diye düşünüyorum 🤔 birde bebeğimiz Mayısın son haftaları gelicek inşallah yün kalın örme battaniye de koydum ama çok sıcak olur mu hemşireye versem mi?