Ramiiremnaz09 26+3 olduk bugün SAT 22 haziran ama ben daha erken bekliyorum nedense sizler kaçıncı haftanizdasiniz nasıl gdiyor hamislik
Glshirfn22 26+6 haftalık olduk bizde 🥰 bende Haziran başı gibi gelir diye tahmin ediyorum tabii en iyisini Rabbim bilir sağlıkla kavuşalım inşallah 🥰
Filiztugrul_07 25+5 haziran sonu ama ben haziran basi bekliyorum hatta daha erken cunki ikiz ler tam vaktinden once geliyor