Eylem96 Sami Ulus Hastanesinde gidenler var mı coronayla alakalı durum ne o hastanede yarın kontrolüm var muayenem iptal olmadı ama yinede korkuyorum 35+6 haftalık hamileyim doğum nasıl olacak bütün hastaneler çok kötü durumda 😞
Dilan20 Eylem96 canim bende oraya gidiyorum. Aynıyız 37+5 im bende yarin benimde randevum var 3 de. Çok tedirginim gitmekte kararsızım ☹️
poyrazsmom_ Eylem96 gidince bize de bilgi verir misiniz orda durum ne acaba lütfen sizde dikkat edin gidecekseniz🙏🏻
Eylem96 Bazı doktorlar virüs çok yayılmadan sezeryan yapalım eve çık hemen diyormuş bakalim bizimkiler ne dicek 🤔
Dilan20 Eylem96 Hangisine gidiyorsun canim. Benim bu ara zaten sancilar gelip gidiyor sıklaşırsa direk acile gideyim diyorum ama gidip nts ye de bi girmek istiyorum açılma var mi yok mu. Korkuda var tabi bu virüs yüzünden Allah yardımcımız olsun 🙏🏻
Eylem96 Perinatoloji gülenay hocaya gidiyorum ben canım ilk defa yarın nst ye giricem ben merak ediyorum nasıl bisey nst doktorunun hemşiresimi oluyo yanında ne kadar suruyo anlatır mısın biraz ricaa etsem 🙏
Eylem96 burcu-dalkiran1 Canım ben gittim hastane boş zaten kalabalık değil hemen muayene oldum çıktım bir problem olmadı ben eldiven taktım gittim tedbirli gidersen bir sıkıntı olmaz tabi haftaya kadar durum ne olur bilemem